Nog een laatste waterval - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Sandra Owen - WaarBenJij.nu Nog een laatste waterval - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Sandra Owen - WaarBenJij.nu

Nog een laatste waterval

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

30 November 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Helemaal helder en geen wind, dit wordt een heerlijke dag, dat kan niet missen! Tijd voor een wandeling. Er is een waterval waar je naar toe kunt wandelen, 2,5 uur.
Het is best een pittige klim, met lastige stukken. Na ruim een uur komen we bij de waterval aan. Het is geen grote waterval, desalniettemin is deze ook weer prachtig. Owen besluit van de gelegenheid gebruik te maken en zich even te wassen. (zie foto)
De terugweg is niet veel makkelijker. De steile rotsen die we op zijn geklommen, moeten we nu weer naar beneden klimmen. Een uitdaging.

Moe maar voldaan na onze wandeling, genieten we eerst nog even van het mooie weer, voordat we verder rijden, richting Akaroa.

We willen graag nog een nachtje op een DoC camping staan (daar is alleen een toillet). Helaas, na een paar keer heen-en-weer rijden, hebben we de camping nog steeds niet gevonden. Dan nog maar wat verder doorrijden.

Uiteindelijk komen we terecht op een motercamp, niet heel luxe. Wel uit de wind! Het is erg lekker. Samen met onze buren, ook Nederlanders, drinken we wat op het mooie weer. Een zeer geslaagde dag weer, al zeg ik het zelf.