Onverwachts bezoek - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Sandra Owen - WaarBenJij.nu Onverwachts bezoek - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Sandra Owen - WaarBenJij.nu

Onverwachts bezoek

Door: Owen

Blijf op de hoogte en volg Sandra

02 December 2011 | Nieuw Zeeland, Akaroa

Nou nog 1 dagje genieten van het mooie uitzicht en de mooie baai. De ochtend brengen we rustig door rondom de camper en we bekijken vanaf hier hoe alle mensen van het volgende cruisship heen en weer worden gevaren. In de middag wagen we een wandelingetje naar de baai. Hier willen we wat eten en aan het strand liggen. Bij de eerste de beste kano verhuur kijken we hoe de mensen van de ochtend shift terugkomen. Blijken ze allemaal dolfijnen rondom de kano gehad te hebben. Dit willen wij ook. Dus voor we het doorhebben slaan we eten en drinken in bij de supermarkt en zijn we aan het kanoen. vlak voor onze eerste stop komen de eerste dolfijnen langs. Geweldig om deze voor de punt van de kano te zien zwemmen. Sandra maakt lawaai met stenen en ik peddel. Leuk. Na het middag eten peddellen we nog 3 uur verder en komen we nog 3 keer dolfijnen tegen langs en onder de boot. Geweldig. 's Avonds genieten we nog van de zonsondergang voor de camper met het gezellige uitzicht op de baai. Op het moment staat de helft van de camping voor mijn neus foto's van de baai te maken. We hebben dus de beste plek van de camping blijkbaar.

• 02 December 2011 - 10:33

Papafrans En Mamarja:

geweldig kanoen met dolfijnen, we willen graag de foto's hiervan zien.

• 02 December 2011 - 14:44

Sandra En Ruud:

Ooooh jaloers, wij zijn vanmorgen alweer geland in NL. Nu moe maar we kijken terug op een enorm gave vakantie! Geniet nog lekker van jullie laatste dagen en als jullie nog willen afsluiten met een lekker etentje zijn de Thai en Little Bistro in Akaroa allebei lekkere restaurantjes!! Goede reis terug voor jullie ook, vertrekken jullie morgen?

Groetjes

• 02 December 2011 - 15:43

Wendy:

Het klinkt of jullie echt een waanzinnige reis (bijna) achter de rug hebben, echt heel gaaf! Geniet er nog even van en van het prachtige uitzicht! Goede reis en tot gauw!

• 02 December 2011 - 20:49

Sandra En Owen:

Helaas, geen foto's als bewijs van de dolfijnen voor onze kajak. Toestel zat veilig weggestopt zodat deze niet nat kon worden.

Wij gaan nog even genieten van onze laatste dag in Christchurch. Ramptoerist spelen, er staat een hek om het oude centrum hebbenwe gehoord.
    Bedankt voor jullie reacties en tot volgende week in het koude kikker landje.

Liefs Owen en Sandra

• 03 December 2011 - 06:25

Joke En Anton:

Geniet nog van het hotel en dan de lange zit naar huis. We zijn HEEEEEEEEL nieuwsgierig naar jullie verhalen en natuurlijk de honderden foto's. We zullen er tijd voor inroosteren met veel plezier overigens. Een goede reis terug.